Alle forsikringer

Det er penger å spare på å kjøpe forsikringer gjennom Utdanningsforbundet, og forsikringene har svært gode dekninger.

Nyheter forsikring og medlemsfordeler

Se flere artikler om forsikring og medlemsfordeler
Lærer i korridor. Foto

Personforsikringer

For mange er det en selvfølge å forsikre hus, bil og hund. Men hva med deg selv og familien din? Klarer dere huslån og regninger på én lønn, eller lavere inntekt? I Norge har vi offentlige støtteordninger, men prosessene er lange og utbetalingene tilsvarer ikke full lønn. Derfor har vi personforsikringer, som gir trygghet ved langvarig skade eller sykdom.

Publisert 08.02.2024

Familie i sofa med baby. Foto.

Forsikringsfornyelsen 2024

Forsikringsdokumentene er nå klare på Min side. Les gjennom, og se at alt stemmer. Nytt av året er at grunnforsikringen ikke lenger trekkes sammen med kontingent, men kommer på egen faktura.

Publisert 01.12.2023

Vår samarbeidspartner for forsikringsordningene er Tryg Forsikring AS. I lenken under finner du informasjon om foretaket. Driften av Utdanningsforbundets forsikringskontor finansieres ikke av kontingentmidler. Utdanningsforbundet får godskrevet en kostnadsdekning fra Tryg Forsikring, basert på premieinntekter fra forsikringsordningene. Som medlem kan du også benytte deg av medlemstilbud gjennom Unio. Fellesskap lønner seg!