Adresse: Munkegaten 3, 3126 TØNSBERG

Nestleder

Barnehagedagen 2024

"Stedet mitt"

I dag, 12. mars, er det barnehagedagen 2024. Årets barnehagedag har som mål å synliggjøre hvordan barnehagen og ansatte jobber for å gi barn kunnskap om og erfaring med kulturarven i sitt nærmiljø.

Publisert 12.03.2024

Planleggingstid i PBL barnehage

Mange av Vestfolds barnehager er private, og avtaleområde PBL er den største blant disse igjen. Hvordan hverdagen er på jobb for våre medlemmer er det viktig å følge opp! Derfor blir det sendt ut en spørreundersøkelse om blant annet bruk av planleggingstid til barnehagelærere og pedagogisk ledere i PBL.

Publisert 25.01.2024

Julehilsen fra fylkesleder

Julehilsen fra Utdanningsforbundet Vestfold og fylkesleder Lars Kristian Waale med noen ord om den stoltheten man har i jobben som lærer, men også hvilke bekymringer man møter i budsjett.

Publisert 20.12.2023

Kurs og møter

Se flere kurs og møter
04.04.2024 kl. 09:00 - 15:30

Kurs for lokallagsledere

Frist: 21.03.2024

Nestledere er også hjertelig velkomne til å delta, men vi frikjøper ikke for deltakelse.