Adresse: Brynsengveien 2, 0667 OSLO

Bendik Indreeide

2. nestleder

UKEINFO 22-2024

Innhold: Tariff 2024 stat/ Spørsmål og svar om tariff/ Tariff PBL/ Rektorprotest/ Påminnelse om registrering av ATV/ Påminnelse om kurs/ Gratis seminar 6. juni

29.05.2024

Spørsmål og svar om Oslo-oppgjøret 2024

Lurer du på hva resultatet av lønnsforhandlingene i tariffområdet Oslo kommune betyr for deg? Her er en samling relevante spørsmål og svar. Spørsmål og svar blir oppdatert fortløpende.

25.05.2024

Bilde av en verktøykasse

Verktøykassa

Utdanningsforbundet Oslos verktøykasse - hjelp for tillitsvalgte og medlemmer. Her finner du svar på mange spørsmål.

Plakat med tekst " UKEINFO FRA UDF OSLO"

Ukeinfo

Ukeinfo sendes ut til alle tillitsvalgte, medlemmer i kontaktforum, ledermedlemmer og lederråd i Utdanningsforbundet Oslo. Vi ber tillitsvalgte videresende relevant informasjon til medlemmer på sin arbeidsplass.

Foto av kursdeltakere følger med på en forelesning.

Kurs

Les her om både våre og sentralleddets kurs, om hvordan du melder deg på, og hent manus fra avholdte kurs.

KURS OG MØTER i UDF OSLO

31.05.2024 kl. 09:00 - 12:00

Tariff 2024 - for inviterte tillitsvalgte

Frist: 29.05.2024

Velkommen til halvdagskurs om hovedtariffoppgjøret. Viktig: Kurset blir bare noe av hvis det blir enighet i mekling. Kursene 30.05 og 31.05 har samme innhold. Du velger selv hvilket av kursene du ønsker å delta på. Meld deg på ett av kursene. Det er begrenset med plasser. Derfor er det kun plass til én tillitsvalgt fra hver arbeidsplass. Hvis du blir forhindret fra å delta, ber vi om at du melder deg av ved å sende en e-post til [email protected] så vi kan gi plassen din til en annen. Vel møtt! Følg med på Ukeinfo.

11.06.2024 kl. 09:00 - 15:30

Bydelslagsledere - skolering

Frist: 31.05.2024

Tema for bydelslagslederkurs: Tariff Arbeidstidsundersøkelsen Oppfølging av årsmøter Aktuelle saker