Adresse: Holbergs gate 1, 0166 OSLO

Nestleder

Videregående-elever i et klasserom

Inkluderende avgangsmarkering

Vi får stadig bekymringsmeldinger om at russetiden er blitt mer ekskluderende enn før. Gruppedannelsene ødelegger både skolegang, og livet utenfor skolen, for mange elever. Russegruppene dannes allerede i ungdomsskolen, og ekskluderingen begynner der. Dette må vi diskutere!

Epler

Nå trenger verden lærere som mest!

Lørdag 5. oktober er det verdens lærerdag. I den situasjonen verden står i nå trengs kompetente lærere ute i klasserommet både for å gi barna våre god utdanning, men også danning og evnen til å tenke kritisk og håndtere uenigheter med samtale og ordveksling i stedet for vold og krig. Med krig og konflikt flere steder i verden blir også lærerens rolle i å opprettholde utdanning veldig viktig, så ikke mange barn mister sitt utdanningstilbud når krigen raser i deres land. Lærerens arbeid har aldri vært viktigere enn det er nå!

Bilde av kake - over 1000 ledermedlemmer!

Over 1000 ledermedlemmer!

På høstens første ledermøte i Utdanningsforbundet Akershus var det feiring av at vi har kommet over 1000 ledermedlemmer i løpet av høsten.

Kurs og møter

Se flere kurs