Forelska i lærer`n

Det gir flere fordeler. Som samboer til et medlem får du våre personforsikringer til samme, gode medlemspris som din kjære.

Er du samboer eller gift med en lærer? Da er det kjekt å vite at du også kan kjøpe våre personforsikringer til samme, gode medlemspris som din kjære. Hvis dere begge har uføreforsikring og livsforsikring står familien økonomisk tryggere hvis dere får redusert inntekt eller mister en inntekt.

Ved langvarig sykdom eller skade betaler NAV ca. to tredjedeler av inntekten, men maks opp til 6 G. Så hvis du har høy lønn, vil reduksjonen i inntekt bli enda større.

Hvis noe skjer med våre medlemmers familie, vil dette også ramme våre medlemmer. Derfor får samboere og ektefeller de samme gode betingelsene og prisene på personforsikringene. For å få til det, må den som er medlem først logge inn og starte bestillingen. Deretter fyller du som ektefelle eller samboer ut en egenerklæring for helse med din egen BankID.

Les mer om våre personforsikringer her