Medlemsside på Facebook

Publisert: 23.01.2021

Utdanningsforbundet Frosta ønsker å bli mer synlig og ha en aktiv kommunikasjon med medlemmene.

I disse Koronatider synes vi i styret at det er utfordrende å holde kontakt med lagets medlemmer. Det vil derfor bli gjort et forsøk på å vekke til live Facebooksiden, som tidligere leder Line Moe opprettet i sin tid. Alle som har profil på Facebook, og som ikke er medlem av gruppen Utdanningsforbundet Frosta, vil ganske snart få en invitasjon. Vi håper at denne siden vil gjøre det lettere for oss, å kommunisere både med dere i barnehagene og dere i skolen. For de som ikke har Facebook, vil leder forsøke å sende ut informasjon via e-post en gang hver måned. Det er viktig for oss at alle våre medlemmer føler seg inkludert og ivaretatt.