Hvilken arbeidsplass passer for meg

Tirsdag 17.januar var det igjen duket for karrieredager i sammen med Pedagogstudentene på UiS. Sammen med Joanna og gjengen viste Utdanningsforbundet godt igjen i Tjodhallen.

Pedagogstudentene UiS inviterte tradisjonen tro mange skoler og barnehager til universitetet for å møte studentene som snart er ferdig med lærerstudiet.  Studentene fikk høre om hvordan det er å jobbe i de forskjellige kommunene og hvordan den fremtidige hverdagen vil se ut! I sofasamtalen fikk vi høre litt om jobbsøkerprosessen fra en rektor, en som søkte jobb i fjor og kontaktperson for grunnskole i Utdanningsforbundet, Rogaland Hogne W. Helgesen

Fylkeslaget slo seg sammen med Pedagogstudentene og hadde felles stand. Her snakket vi litt om Utdanningsforbundets arbeid og hvorfor det er viktig å melde seg inn i Utdanningsforbundet når man starter i jobb!

Takk til dere som kom innom oss på stand. Vi ønsker lykke til med siste innspurt på studie og jobb søking!

God synlighet fra både fylkeslaget og Pedagogstudentene

Nok å gjøre for de som sto på stand!

Sofasamtale om det å være nyutdannet lærer

Høytidlig trekning av gevinst

Alltid liv og røre med Pedagogstudentene