Førebels varsel om årsmøte 2024 – Utdanningsforbundet Stord

Publisert: 21.12.2023

Årsmøtet til Utdanningsforbundet Stord vert fredag 5.april, klokka 18.00 på Stord hotell. Innkalling og sakliste vil fylgje i god tid på førehand. Seinast to veker før årsmøtet vil sakliste og dokument som skal handsamast på årsmøtet verta sendt til klubbar og medlemmer. Saker du ynskjer skal handsamast på årsmøtet må meldast til styret seinast 16.02.24. Send til [email protected] -Vanlege årsmøtesaker - Val - Middag

Førebels varsel om årsmøte 2024 – Utdanningsforbundet Stord

-Vanlege årsmøtesaker - Val - Middag

Dette er berre eit førebels varsel om årsmøte. Årsmeldingar, budsjett, framlegg til handlingsplan, innstilling frå valkomiteen, årsmøtefråsegner vil fylgja seinare. Det same gjeld påmelding.

Foredragshaldar før sjølve årsmøtet vert professor emeritus i nevrobiologi ved Universitetet i Oslo, Per Brodal. Brodal har skrive fleire bøker, mellom anna Lek og læring i et nevroperspektiv. Universitetsforlaget presenterer boka slik;

«Lek i tidlig barnealder gir det beste grunnlaget for senere læring og vekst, og vi vet at leken er små barns foretrukne læringsform.

Lek er derfor et gjennomgangstema i boken, som også belyser grunnleggende betingelser for hvordan mennesker lærer, uansett alder og situasjon. Her omtales hovedtrekk i hjernens bygning og virkemåte som bidrar til en dypere forståelse av læring, og knytter dette til lekens betydning for en hjerne i utvikling.

Forfatterne går inn på forhold i skolen og samfunnet som kan redusere lærelyst og øke stress og mistrivsel, slik det er rapportert gjennom de siste 10-20 årene. Spesielt er de opptatt av at barns mulighet for lek er betydelig begrenset de senere årene, både gjennom seksårsreformen, endringer i barnehagene, skolens prioriteringer og mer voksenstyrte aktiviteter i fritiden.

Økende bruk av antidepressiva, sovemidler og ADHD-medikamenter er konkrete tegn på en økende opplevelse av mistrivsel. I siste kapittel tar de opp hvordan psykiske lidelser kan bli resultatet hvis en opplevelse av ytrestyring, hjelpeløshet og manglende mestring dominerer.»

Me trur dette vil vera eit foredrag som appellerer til mange. Brodal er ein stor kapasitet på sitt felt og me ser fram til å få han som foredragshaldar på årsmøtet vårt.

Mvh Styret i Utdanningsforbundet Stord 22.12.23