Medlemsmøte for ledere i skole

Utdanningsforbundet Narvik inviterer til medlemsmøte for ledere i skolene.

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
onsdag 17. april kl. 18:00 - 20:00

Folkets Hus Narvik - Studiosalen

Kongens gate 44, 8514 NARVIK

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

12.04.2024

Praktisk ansvarlig

Anita Warem Pettersen
E-post: [email protected]
Telefon: +4795084249

Tid: 17. april, kl.16.00

Sted: Studiosalen, Folkets hus Narvik

Vi åpner salen kl. 15.30, og det er mulig å komme allerede da for litt forfriskninger. Etter møtet inviterer vi til mat på Kafferiet.

Nestleder i Utdanningsforbundet Nordland, Karen Strandenæs, kommer for å for å fortelle om hva Utdanningsforbundet er for lederne i skolen og hvordan Utdanningsforbundet jobber for lederne.

Ingeborg Sand Øgård er medlem i lederrådet på fylket. Hun vil fortelle om hvordan rådet jobber, og hvordan dere som ledere kan spille inn saker til henne.

Kirsti Torbergsen er Hovedtillitsvalgt for Utdanningsforbundet i Narvik kommune, og orienterer kort om omorganisering av ledelsesstrukturen i kommunen.

Vi ønsker også å høre på hva dere er opptatte av og hva som rører seg i Narvikskolene.

Det vil bli mulighet å stille spørsmål underveis.

Håper du har tid og mulighet å delta.Påmeldingsfrist fredag 12. april.

Hilsen Anita Warem PettersenLeder Utdanningsforbundet Narvik95084249