Medlemsmøte Streetfood Arendal 23. november

Publisert: 10.11.2022

Utdanningsforbundet Arendal inviterer til gøyal medlemskveld! Onsdag 23. november møtes vi på Streetfood Arendal!

Dørene åpner kl. 17.30 kl. 18.00 går standupkomiker Christoffer Schjelderup på scenen. Ca. kl. 19.15 starter Quiz ved quizmaster Karl Norli.
Arendal Streetfood vil ha en av matbodene åpen slik at det vil bli mulighet til å kjøpe mat og drikke underveis. Påmelding innen 20. nov.
Du melder deg på her: https://bit.ly/3EhjCZR

"Christoffer Schjelderup er en legende i Bergen og blir stadig mer kjent for resten av landet. Hardtslående og treffsikre vitser som garanterer latterbrøl."

Christoffer Schjelderup blir gjerne kalt gudfaren i Stand Up Bergen. Han har vært den soleklare pådriveren for miljøet i hjembyen sin siden starten av 2000-tallet. Han har en høy stjerne i komikermiljøet, noe som ble bevist da han vant Stå Opp-prisen i 2014. Han er for tiden aktuell med soloforestillingen ”Tro, hat og ærlighet”, som fikk strålende anmeldelser i bergenspressen og ble spilt for et stort publikum.

Se mer om Christoffer Schederup her: Christoffer Schjelderup - standupkomiker | latter.no