FULLTEGNET! Vi inviterer medlemmer til gratis kinovisning av filmen Sulis 1907 onsdag 29. november

Utdanningsforbundet Oslo inviterer våre medlemmer til gratis kinovisning av filmen Sulis 1907 onsdag 29.november kl: 18.30 på Vika Kino i Sal 2.

OPPDATERT 8.11.2023 kl. 12:00: Forestillingen er fulltegnet. OBS: Meld fra om eventuelt forfall, slik at andre fra ventelisten kan få plass!

Påmeldingsfrist er søndag 26. november. Tilbudet er gratis. Salen har plass til 125 stykker, så her er det førstemann til mølla!

Om du må melde forfall er det fint om du sier fra slik at vi kan frigjøre plassen din for andre medlemmer som ønsker å komme.

Velkommen til en hyggelig kinokveld sammen 😊

Litt om filmen:
«Atten år gamle Konrad er desperat etter arbeid og får jobb i den livsfarlige gruven Hanken. Det er brutale kår for arbeiderne, og forholdene blir ikke bedre når den kyniske Olof Wenström kommer til makten i gruveselskapet. Det blusser opp til opprør og den sosialistiske aktivisten Helene Ugland maner til kamp. Kapitalisten Wenström har imidlertid andre planer. Midt i konflikten står unge Konrad.»
(Sulis 1907 - 2022 - Filmweb)

Påmelding her: