Faglig påfyll og medlemsskap i Utdanningsforbundet

Skolemøtet i Rogaland er en årlig begivenhet i november. Der møtes lærere fra hele fylket for faglig påfyll, nettverksbygging og utstillinger som presenterer banebrytende ideer og teknologier.

I år var det nærmere 2000 deltakere på dette møtet. Blant de faglige foredragene fant vi Nina Nakling, Charlotte Lunde, «Fenriken», Leo Ajkic og Marius Løken. Utstillerne man kunne møte var blant annet Redd Barna, ILT Education, LearnLAb, FILIORUM – Senter for barnehageforskning, barnevernet i Stavanger og ikke minst Utdanningsforbundet Rogaland.

Å være tilstede på dette årlige arrangementet er viktig for oss! Her møter vi medlemmer fra alle deler av Rogaland, og det gir oss en mulighet til å informere og orientere om ulike emner som er viktig for lærerne i deres daglige virke.

Vi inviterer også de som ikke ennå er medlemmer om å melde seg inn. En av de som gjorde dette var Kathrine Mosbron Langåker. Katrine jobber på Veavågen skole på Karmøy og lokallagsleder Asbjørn Sevland som tok på seg jobb med å overrekke en liten hilsen til henne. Det var nemlig loddtrekning mellom de som meldte seg inn i denne dagen via skolemøte og Kathrine var det heldig vinneren.

Vi takker alle som var innom standen vår og ønsker alle som meldte seg inn velkommen i fellesskapet!