Utsending av sakspapirer til fylkesårsmøtet

Sakspapirene til fylkesårsmøtet sendes i dag ut til alle delegater, og de legges i tillegg ut på hjemmesida slik at alle kan lese disse. Det er mange spennende saker som skal behandles.

Nytt i år er at hele fylkesårsmøtet skal gjennomføres digitalt gjennom GoPlenum. Alle delegater får tilsendt en invitasjon på sms til GoPlenum der møtepapirene legges.

GoPlenum er en miljøvennlig applikasjon Utdanningsforbundet bruker i gjennomføringen av fylkesårsmøter og landsmøtene sine, og som også noen lokallag bruker til gjennomføring av sine årsmøter. Der kan man blant annet votere, komme med endringsforslag, melde seg på talerliste osv. Det gjør at møter kan gjennomføres raskere og mer effektivt, spesielt ved voteringer.

Vi har hatt opplæring av alle delegasjonslederne i bruken av GoPlenum, og delegasjonslederne skolerer igjen sine delegater slik at alle skal føle seg trygge i bruken.

Vi ser frem til fylkesårsmøtet i Geiranger, 9.-11. mai, og til innholdsrike dager med gode og spennende debatter!

Regnskap - Vedlegg til sak 02.02.pdf

Saksdokumenter fylkesårsmøtet 2023 Utdanningsforbundet Møre og Romsdal.pdf