Informasjon til pensjonistmedlemmer i Utdanningsforbundet Grimstad

Publisert: 01.02.2024

Vi har sendt ut informasjon til alle våre pensjonistmedlemmer på epost og sms. Vi inviterer til første medlemsmøte onsdag 14. februar, med påmeldingsfrist 7. februar.

For å ivareta våre pensjonistmedlemmer på best mulig måte sender vi ut informasjonsbrev om aktiviteter som planlegges for pensjonistmedlemmene i tiden fremover. For å sikre oss at så mange som mulig får denne informasjonen har vi valgt å sende ut informasjonsbrev til alle våre medlemmer i Grimstad enten som epost eller i brevform. I tillegg kommer vi til å sende sms i forkant av møtene. Alt av informasjon ligger også på vår nettside.

Les informasjonsbrevet her

Vi har bestemt at vi skal ha påmelding til alle møter. Husk å gi beskjed om eventuelle allergier når dere melder dere på.

MERK AT VÅRENS MØTER ER PÅ ANDRE MØTESTEDER ENN VANLIG!

FEBRUAR

Dato: onsdag 14. februar– møte for alle pensjonistmedlemmer i Grimstad- bevertning
Sted: Stine Sofie Stiftelse, Østerhusmonen 35, 4879 Grimstad
Tidspunkt: 12.00-14.30
Det serveres gryterett og dessert.

Tema: «Sang og musikk» ved Stig Reinholt Jensen. Omvisning, informasjon om, og innblikk i hverdagen ved stiftelsen.

Påmelding til [email protected] eller sms til 918 35 570 innen 7. februar . Gi beskjed om eventuelle allergier ved påmelding.

MARS

Dato: torsdag 14. mars - Årsmøte for Utdanningsforbundet Grimstad, for alle medlemmer i Grimstad- bevertning
Sted: Dahlske
Tidspunkt: 17.30-20.30
Det blir tapas etterpå fra kl. 20.30.

Se informasjon på vår nettside: Årsmøte for Utdanningsforbundet Grimstad torsdag 14. mars.

Påmelding til [email protected] eller sms til 918 35 570  innen 26. februar. Gi beskjed om eventuelle allergier ved påmelding.

APRIL

Dato: torsdag 18. april - møte for alle pensjonistmedlemmer i Grimstad – bevertning
Sted: Campus Grimstad UiA, Jon Lilletuns vei 9, 4879 Grimstad
Tidspunkt: 12.00-14.30

Tema: «Kunstig intelligens- pedagogisk bruk av teknologi» ved Rune Andersen, informasjon og omvisning på avdelingen.

Påmelding til [email protected] eller sms til 918 35 570 innen 10. april. Gi beskjed om eventuelle allergier. Husk å beregne god tid med tanke på parkering. Vi møtes ved hovedinngangen kl. 12.00.