Er du UH- eller FAS-medlem? Ta kontakt med oss!

Kontaktforum UH/FAS består av medlemmer ansatt på universitets- og høyskoler (UH) og medlemmer ansatt i det faglige- og administrative støttesystemet (FAS), samt kontaktpersonene i fylkesstyret.

Kontaktforumet har møte fire ganger i året der vi diskuterer saker innenfor våre områder, og medlemmene kan komme med innspill, forslag og synspunkter til fylkesstyret i Oslo. Fylkesstyret kan på sin side også be kontaktforumet om innspill, forslag og synspunkter.  UH og FAS er to relativt små medlemsgrupper i Utdanningsforbundet, men våre stemmer er viktige – og ønsket. Ta gjerne kontakt dersom du har en sak vi burde diskutere. Kontaktperson UH: Anne Greve. Kontaktperson FAS: Eline Falch Melhuus.

Bilde av medlemmene i forumet:
Fra venstre: Lene Østli (OsloMet), Eline Falch Melhuus (Kontaktperson FAS, fylkesstyremedlem), Øystein Skundberg (OsloMet), Anne Greve (Kontaktperson UH, fylkesstyremedlem), Michael B. Lensing (Oslo universitetssykehus, Ullevål), Karianne Quille (Bydel gamle Oslo) og Pernille Svartdahl Stensrud (PPT grunnskole). Ikke til stede da bildet ble tatt: Gamze Gursel (OsloMet), Camilla Rodal (OsloMet), Eliin Erlandsen (Oslohjelpa Stovner), Ingrid L.S. Pedersen (PPT barnehage), Irene Brodshaug (Utdanningsadministrasjonen), Mari Evdsten (PPT barnehage).