Medlemsmøte og delegatvalgsmøte for PRIVATE barnehager

Tirsdag 24. januar avholder Utdanningsforbundet Oslo kombinert medlemsmøte og delegatvalgsmøte for private barnehager. Alle medlemmer som er ansatt i private barnehager er velkomne.

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
tirsdag 24. jan. kl. 17:00 - 19:00

Utdanningsforbundet Oslo sine kurslokaler

Brynsengveien 2, 0667 OSLO

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

23.01.2023

Praktisk ansvarlig

Mona Skjønberg
E-post: [email protected]
Telefon: +4798809655

Faglig ansvarlig

Halvor Hals Kolsrud
E-post: [email protected]
Telefon: 92809817

På medlemsmøtet får vi en innledning om pensjon. Hva er egentlig greia med folketrygden? Må jeg jobbe til jeg er 75 for å få en brukbar pensjon? Hvordan får jeg en best mulig pensjon? Etter dette møtet vil du være litt tryggere på framtidens pensjonsvilkår. Nestleder i Utdanningsforbundet Oslo, Jorunn Folkvord, tar oss gjennom et litt tørt tema på et forrykende vis. Dette vil du ikke gå glipp av!

Møtet er også et delegatvalgsmøte for årsmøtet i Utdanningsforbundet Oslo. For å sikre representasjon fra private barnehager på vårt årsmøte 8. – 10. mai velger vi denne kvelden opp til fire delegater fra private barnehager og opp til fire personlige varaer. Dersom du ikke har anledning til å delta på møtet kan du likevel stille til valg. Send i så fall en e-post til [email protected]. Husk å skrive hvor du jobber, hvilken stilling du har, og gjerne noen linjer om hvorfor du bør bli valgt som delegat/varadelegat.

I februar og mars vil alle bydelslag avholde sine egne bydelsårsmøter, og det vil også der være mulig å stille til valg som delegat til fylkesårsmøtet.

Du er velkommen fra 17.00 til servering av pizza, og 17.15 starter vi selve møtet. Vi er ferdige senest 19.00. Møtet finner sted i våre kurslokaler i Brynsengveien 2 – inngang fra snuplassen.

For å beregne nok mat er det viktig at du melder deg på. Påmelding gjøres senest 23. januar.