Kurs i pensjon

Publisert: 09.09.2022

Utdanningsforbundet Hemnes inviterte i samarbeid med flere andre lokallag medlemmene til kurs i pensjon torsdag 8. september. Det var mange som møtte opp og fikk en god gjennomgang av pensjon i statens pensjonskasse og KLP.

Lokallagene Hemnes, Rana, Nesna, Lurøy, Hattfjelldal og Vefsn hadde invitert sine medlemmer til et kurs/foredrag om pensjon for de som er tilknyttet Statens pensjonskasse.  Det ble også tid til å gå noe inn på KLP som rundt 70 stykker fikk informasjon om.  Fra Utdanningsforbundet Nordland var Idat Notøy kommet og holdt foredraget om pensjon.

Det virket som om alle var godt fornøyd etter kurset og var i alle fall litt mer orientert om hvordan pensjonen vil slå ut for hver enkelt.