UNG-seminar i Utdanningsforbundet Vadsø 2024

Publisert: 23.02.2024

Tirsdag 20.02.2024 arrangerte Utdanningsforbundet Vadsø UNG-seminar for første gang og målgruppa på dette seminaret var medlemmer under 37 år. Arrangementet hadde både faglig og sosialt innhold. Man skal ha det hyggelig på seminar!

Dette arrangementet hadde til hensikt å samle medlemmer fra ulike arbeidsplasser til nettverksbygging og skape bevissthet og engasjement. Programmet for kvelden var tredelt og ble gjennomført i lokalene til bowlinghallen på Tundra. Først fikk deltakerne servert en bedre middag før gjennomføring av den faglige delen.

Kveldens faglige temaer var fagforeningsbevissthet og profesjonsetikk. Her var vi innom hvorfor være fagorganisert og lover og avtaler som kan være nyttig å vite om. Til slutt var temaet profesjonsetikk på programmet. Hele veien var det en gjeng engasjerte deltakere som delte kunnskap, erfaringer og gjorde seg refleksjoner fra arbeidshverdagen.

Kvelden ble avsluttet med bowling, og ja, enkelte var riktig gode. Deltakerne ga gode tilbakemeldinger på arrangementet og vi håper vi får mulighet til å arrangere UNG-seminar ved en senere anledning.