Snart pensjonist?

Publisert: 07.06.2021

Vi ønsker deg velkommen som pensjonistmedlem i Utdanningsforbundet og Utdanningsforbundet Nittedal!

E-post og kontaktinformasjon

Når du nå blir pensjonist, er det viktig at du oppdaterer medlemsinformasjonen din. Dette kan gjøres på tre måter:

• På nett: Logg deg inn på «min side» på utdanningsforbundet.no
  • Telefon: Ring 24 14 20 00 og tastevalg 3
  • E-post: Send mail til [email protected]

Du mister jobb-e-posten din når du går av. Derfor er det viktig at vi har en oppdatert privat e-postadresse.

Kontingent

Årskontingenten i 2020 for pensjonister er kr. 576 i året.

Faktura kommer én gang i året.

Ev. forsikringspremie blir sendt på egen faktura.

Les gjerne mer om hvordan Utdanningsforbundet jobber for pensjonistmedlemmer her

Pensjonistråd i Utdanningsforbundet Viken

Det er et eget pensjonistråd på fylkesplan. Pensjonistrådet på fylkesplan har et variert program gjennom året. Som pensjonist vil du få informasjon om aktiviteter fra dem.

Pensjonistkontakt i Utdanningsforbundet Nittedal

Tidligere hovedtillitsvalgt Ivar Pedersen er lokallagets pensjonistkontakt. Han vil hjelpe styret med å ha kontakt med medlemmene som ikke er yrkesaktive. Eventuelle spørsmål kan rettes til ham på 94164095, eller på [email protected].

Aktiviteter i regi av Utdanningsforbundet Nittedal

Pensjonistmedlemmene er alltid velkommen på medlemsmøter og blir selvsagt invitert til årsmøtet. I tillegg har pensjonistkontakten ønske om å arrangere noen treffpunkter for pensjonistmedlemmene. Informasjon om dette vil primært bli gitt på e-post.

Vi håper du får en fin tid som pensjonist!

Med hilsen

Lokallagsstyret – Utdanningsforbundet Nittedal