Politisk verksted: Laget rundt barn, unge og voksne – lærerens emosjonelle belastning

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
torsdag 11. april kl. 20:00 - 23:00

Gamle Røyken rådhus

Katrineåsveien 20, 3440 RØYKEN

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

04.04.2024

I år er det ikke årsmøte, derfor ønsker vi å invitere alle medlemmer til dette politiske verkstedet. Her blir det tatt opp aktuelle saker med betydning for alle våre medlemsgrupper, med sikte på å forme lokallagets videre arbeid inn mot politikerne i Asker. «Laget rundt barn, unge og voksne – lærerens emosjonelle belastning» omhandler temaer som både Landsmøtet i Utdanningsforbundet og årsmøtet til Utdanningsforbundet Asker 2023 har vedtatt å jobbe med.

Denne kvelden skal vi dele oss inn i grupper der det blir gode debatter rundt problemstillinger innenfor følgende temaer:

• Bemanning - Hvor mange er vi på jobb i dag, da?(Ledes av Leif-Inge Auterheim Westbø, styremedlem i Akershus fylkeslag)
  • Vold og trusler - STOPP!(Ledes av Ida Henriette Stabæk, styremedlem i Utdanningsforbundet Asker, Hovedverneombud)
  • Robuste barn og voksne - Føler du deg krenket? (Ledes av Karoline Viken, Høgskolen i Østfold)

Du kan velge hvilken gruppedebatt du ønsker å delta i, men det er 'førstemann til mølla' - dermed kan du havne på en av de andre gruppene, dersom det er fullt!

Servering fra kl. 17.00.