Julemøte i Utdanningsforbundet Lindesnes 24. november 2021

Publisert: 16.12.2021

Utdanningsforbundet Lindesnes har gjennomført sitt årlige julemøte i storsalen på Buen. Det var nærmere 150 feststemte medlemmer til sted.

Utdanningsforbundet Lindesnes gjennomførte sitt årlige julemøte i Buen onsdag 24. november. Det var nærmere 150 feststemte medlemmer til stede i storsalen. Lokallagsleder ønsket velkommen, fylkesleder Ottar Stordal holdt hilsningstale fra Utdanningsforbundet Agder og fortalte om arbeidet sentralt og i Utdanningsforbundet Agder. HTV Anne Bjertnes fortalte om arbeidet i kommunen og om arbeidsgiverstrategiplanen som er vedtatt. Arbeidsgiverstrategiplanen er en viktig plan og fremhever viktigheten av et godt trepartssammarbeid. Vi fikk servert nydelig mat fra Mandal Hotel og god service fra ansatte ved Buen. Etter middag fikk vi flott underholdning av Myrky Tide. Det ble et fint julemøte og det er kommet mange hyggelige tilbakemeldinger fra medlemmer som var til stede. Vi ønsker en fin førjulstid til alle våre flotte medlemmer.