Gratis kinoforestilling for medlemmer i Utdanningsforbundet Grimstad - mandag 29. april kl. 18.00

Publisert: 09.04.2024

Lokallagsstyret inviterer nok en gang alle våre medlemmer til gratis kinoforestilling mandag 29. april i Grimstad kulturhus kl. 18. Denne gangen er det filmen "Lærerværelset" som vises.

Kjære medlemmer, lokallagsstyret inviterer nok en gang til gratis kinoforestilling mandag 29. april i Grimstad kulturhus kl. 18.

Denne gangen er det filmen "Lærerværelset" som vises.

Lærerværelset er Oscar-nominert til beste internasjonale spillefilm!

Carla Nowak, en dedikert lærer, havner i sentrum av dramaet når en av elevene hennes mistenkes for tyveri. Drevet av en sterk rettferdighetssans begir Carla seg ut på dypt vann for å avdekke sannheten, og legger grunnlaget for en spennende utforskning av maktspillet og de intrikate dynamikkene mellom elever, lærere og foreldre på en ungdomsskole.

“Lærerværelset” er et prisvinnende, fengslende og fascinerende drama som holder på spenningen til siste slutt.

Vi spanderer kinobillett og en liten snackmeny (liten popcorn/baconcrisp og drikke) eller drikke og en sjokolade/annet godteri som du velger selv. Husk at du må logge deg inn på "min side" på utdanningsforbundet.no for å melde deg på. Dette er et tilbud kun til medlemmer. Det vil også bli mulighet å melde seg på ved å sende sms til 91835570 eller epost til [email protected]

Påmeldingsfrist er fredag 26. april. Det sendes ut epost til alle medlemmer med informasjon om dette.
Meld dere på her.

Vi ber alle om å møte i foajeen kl. 18.00 for registrering. Så kan hente dere noe godt i kiosken. Forestillingen starter kl. 18.30.