Hurdalsjøen Hotell

Ta med familien til idylliske omgivelser på Hurdalsjøen Hotell og spa. Hotellet ligger kun 30 minutter fra Oslo Lufthavn Gardermoen.

Som medlem får du dobbeltrom med frokost for kun 790 kroner per natt. Dette er en rabattert pris for deg som medlem, som også kan benyttes av ektefelle/samboer i følge med deg som medlem og barn under 18 år.

Priser pr. 01.01.2022

• Dobbeltrom med frokost 790 kroner per døgn
  • Enkeltrom med frokost 590 kroner per døgn
  • Ekstraseng inkludert frokost (maks en per dobbeltrom) 250 kroner per døgn
  • 200 kroner for voksne i spa-anlegget per døgn
  • 200 kroner i rabatt på spa-behandlinger på hverdager. Fredager kun frem til kl. 16.00.
  • 150 kroner for barn i spa-anlegget, i følge med voksen, (i tidsrommet kl. 11.00 - 13.00 hver dag)

Medlemsrabatten gjelder ikke arrangementer som kurs, selskap, gruppebestillinger.

Prisene gjelder ved bestilling på e-post der medlemsnummeret fremkommer. Og det kan kun bestilles inntil to rom per bestilling. Kapasiteten på hoteller vil til en hver tid være avgjørende for hvor mange dobbeltrom som settes av til rabattert pris. Det er ikke tillatt med kjæledyr på hotellet.

Du kan også leie

• Elektrisk utebadstue med utsikt ved bredden av Hurdalsjøen
  • Vedfyrt tønnebadstue ved bredden av Hurdalsjøen
  • Kano/kajakk
  • Kickbikes
  • Shuffleboard
  • Fotballspill
  • Dart
  • Kubb

Utdanningsforbundet har et nært forhold til hotellet. Tidlig på 60-tallet gikk daværende Norsk Lektorlag og Hurdal kommune sammen om å bygge et hotell, både for å skape nye arbeidsplasser og for å øke trafikken til bygda. Hotellet stod ferdig i 1969, og fikk navnet Hurdalsjøen Hotell. I dag eies Hurdalsjøen Hotell av Utdanningsforbundet, og fungerer både som et familiehotell og et topp moderne kurshotell.

Bestilling

• E-post: post@hurdalsjoen.no
  • Telefon: 63 95 96 00
  • NB: Rabatten gjelder ikke om du bestiller fra hotellets hjemmeside.

Ved bestilling oppgir du ditt medlemsnummer i Utdanningsforbundet. Medlemskortet ditt finner du i appen "UDF Medlem". Dine medlemsopplysninger finne du også på Min side.

Kart og veibeskrivelse

Se kart og veibeskrivelse til hotellet her

Mer om hotellet

Les mer og se bilder fra hotellet her, men husk at for å få rabattene, må du enten ringe nummeret over eller sende e-post.