BikeMember sykkelregister

Som medlem i Utdanningsforbundet får du 30 % rabatt på alle abonnementer i det FG godkjente sykkelregisteret BikeMember

Fordeler ved å registrere sykkelen

Hvis du registrerer sykkelen din i et sykkelregister, er det mindre sannsynlig at sykkelen din blir stjålet. Du vil enklere kunne finne den igjen, og du slipper egenandelen på 2.000 kroner, hvis sykkelen er forsikret via vår innboforsikring.

Rabatt og priser

Som medlem i Utdanningsforbundet, får du 30 % rabatt hos BikeMember. Se prisene her.

Hvordan få rabatten?

Rabatten får du ved å klikke på knappen Registrer din sykkel på Bikemember.no nederst på siden. Legg inn rabattkoden 24udf i trinn 2 i kjøpsprosessen.

Hva er BikeMember?

BikeMember er et forsikringsgodkjent (FG-godkjent) sykkelregister. Dersom du har Utdanningsforbundets innboforsikring, slipper du egenandel hvis sykkelen din er registrert i BikeMember. Du velger selv om du vil registre kun én sykkel, eller for flere familiemedlemmer. Både nye, brukte, barne- og voksensykler kan registreres. Elsykkel kan også registreres. Disse må kunne låses med en FG-godkjent lås og ha et unikt rammenummer. Du kan raskt og enkelt annullere eller opp- og nedgradere ditt abonnement.

Les mer om hvordan sykkelregisteret fungerer på BikeMember sine nettsider.