BikeMember sykkelregister

Som medlem i Utdanningsforbundet får du halv pris på abonnement i sykkelregisteret BikeMember.

Fordeler ved å registrere sykkelen

Registrerer du sykkelen din i et sykkelregister, vil det være mindre sannsynlig at sykkelen din blir stjålet. Du vil enklere kunne finne den igjen, og du unngår egenandelen på kr 2.000,- dersom sykkelen er forsikret via vår innboforsikring.

Pris

Singelabonnementet koster kr 74,50 per år (ordinær pris er kr 149,-) og familieabonnementet koster kr 149,50 per år (ordinær pris er kr 299,-).

Hvordan få rabatten

Rabatten får du ved å klikke på knappen Registrer din sykkel på Bikemember.no nederst på siden. Legge inn rabattkoden 21udf i trinn 2 i kjøpsprosessen.

Hva er BikeMember?

BikeMember er et forsikringsgodkjent (FG-godkjent) sykkelregister. Det betyr at de fleste forsikringsselskaper gir deg rabatt på din forsikring, eller halverer din egenandel. Derom du har Utdanningsforbundets innboforsikring, slipper du egenandel hvis sykkelen din er registrert i BikeMember. Du velger selv om du vil registre kun èn sykkel, eller for flere familiemedlemmer. Både nye, brukte, barne- og voksensykler kan registreres. El-sykkel og el-sparkesykkel kan også registreres. Disse må kunne låses med en FG-godkjent lås og ha et unikt rammenummer. Du kan raskt og enkelt annullere eller opp- og nedgradere ditt abonnement.

Les mer om hvordan sykkelregisteret fungerer på BikeMember sine nettsider.