BikeMember sykkelregister

Som medlem i Utdanningsforbundet får du halv pris på abonnement i sykkelregisteret BikeMember.

Fordeler ved å registrere sykkelen

Hvis du registrerer sykkelen din i et sykkelregister, er mindre sannsynlig at sykkelen din blir stjålet. Du vil enklere kunne finne den igjen, og du slipper egenandelen på kr 2.000,- hvis sykkelen er forsikret via vår innboforsikring.

Pris

Singelabonnementet koster kr 74,50 per år (ordinær pris er kr 149,-) og familieabonnementet koster kr 149,50 per år (ordinær pris er kr 299,-). Er du én person med felre sykler, velg familieabonnement så får du de samme fordelene.

Hvordan få rabatten

Rabatten får du ved å klikke på knappen Registrer din sykkel på Bikemember.no nederst på siden. Legg inn rabattkoden udf22 i trinn 2 i kjøpsprosessen.

Hva er BikeMember?

BikeMember er et forsikringsgodkjent (FG-godkjent) sykkelregister. Det betyr at de fleste forsikringsselskaper gir deg rabatt på din forsikring, eller halverer din egenandel. Derom du har Utdanningsforbundets innboforsikring, slipper du egenandel hvis sykkelen din er registrert i BikeMember. Du velger selv om du vil registre kun én sykkel, eller for flere familiemedlemmer. Både nye, brukte, barne- og voksensykler kan registreres. Elsykkel og elsparkesykkel kan også registreres. Disse må kunne låses med en FG-godkjent lås og ha et unikt rammenummer. Du kan raskt og enkelt annullere eller opp- og nedgradere ditt abonnement.

Les mer om hvordan sykkelregisteret fungerer på BikeMember sine nettsider.