- Startside
- Vi mener
- Publikasjoner
- Fagfornyelsen: status, ressurser og partssamarbeid på skolene 2022 – resultater fra en undersøkelse blant arbeidsplasstillitsvalgte
Rapport
2 / 2022
Fagfornyelsen: status, ressurser og partssamarbeid på skolene 2022 – resultater fra en undersøkelse blant arbeidsplasstillitsvalgte
![En gruppe personer rundt et bord lytter til en mann som snakker. Han står foran en flip-over. Foto](/cdn-cgi/image/f=auto,w=618,sharpen=0/AdaptiveImages/episerver/a1813366-4db7-44d7-b53f-bfc6831e03d1/FotoWareBilder_UDF1_AdobeStock_87070410.jpeg?stamp=6a9d6bcb2915d4714fba15e73926caf12757d554)
Lærerprofesjonen har fått et stort ansvar for aktiv medvirkning i fornyelsen av læreplanverket. Denne undersøkelsen tar for seg status på skolene våren 2022.