Det nærmer seg valg og registrering av tillitsvalgt for 2024 – 2025

Det skal snart velges og registreres tillitsvalgt for skole- og barnehageåret 2024-2025. Vi anbefaler å sette opp valg av tillitsvalgt på et klubbmøte i mai. Fortsetter nåværende tillitsvalgt, så skal dette også registreres i tillitsvalgtverktøyet.

Tillitsvalgtvervene blir avsluttet 31. juli 2024 (for dem som ble registrert for ett år) . Unntaket er barnehage, der avsluttes tillitsvalgtvervene 31. august 2024 (for dem som ble registrert for ett år). Etter denne dato har dere ikke tilgang til tillitsvalgtverktøyet, og kan ikke registrere ny tillitsvalgt eller forlenge eget verv.

Vi anbefaler derfor å sette opp dette som tema på et klubbmøte i mai. Når tillitsvalgt er valgt (eller gjenvalgt), er det viktig at den tillitsvalgte registreres riktig i vårt medlemsregister. Dette har heldigvis blitt stadig enklere å gjøre:

Slik gjør dere etter 31. juli (31. august for barnehage):
For å ordne ny registrering sender dere e-post til [email protected] med medlemsnummer, navn, e-postadresse, mobiltelefonnummer og periode de er valgt for (1 eller 2 år) til den/dem som har fått vervene og arbeidsplass. Merk e-posten med: NY TILLITSVALGT PÅ *navn på arbeidsplass*.

Lykke til! Ta kontakt med oss dersom du trenger videre hjelp med dette.