Ledige plasser på Statens pensjonskasse sitt kurs 31. oktober

Stavanger
Statens pensjonskasse fyller 100 år!

Ledige plasser på kurs om pensjon. Statens pensjonskasse fyller 100 år. Som en jubileumsgave inviterer de til gratis informasjonskurs i fem norske byer. Kurset i Stavanger har ledige plasser. Meld deg på!

Publisert: 23.10.2017

Pensjon er et vanskelig tema. Regelverket er komplisert, med mange unntak og spesialbegreper. Norge befinner seg dessuten midt inne i en omfattende pensjonsreform som gjør at vi har regler som ikke er vedtatt og årskull det ikke finnes utregningsformler for.
Behovet for informasjon er stort, og derfor besluttet SPK å arrangere gratis jubileumskurs i Oslo, Stavanger, Bergen, Trondheim og Tromsø. Invitasjonen om å delta på kurs ble sendt ut til alle SPK-medlemmer som fortsatt er i arbeid, og kursene ble fulltegnet på kort tid. Det gjaldt også kurset i Stavanger, og mange som svarte på invitasjonen fikk beskjed om at det ikke var ledige plasser.
Nå har kurset i Stavanger blitt flyttet til et større lokale, og vi har lagt ut flere plasser. SPK oppfordrer medlemmer i Stavanger til å melde seg på.
Vil du på kurs?
Kurset arrangeres den 31. oktober kl. 16.00-18.00 i Zetlitz i Stavanger konserthus.

Meld deg på her: