Adresse: Sandvigå 7, 4007 STAVANGER

Liv Breivik

HTV KS kommune - Styreverv

Se alle nyheter
Elever fra Kvalaberg skole fremførte flott sang på julemøtet til pensjonistlaget

Pensjonistlagets julemøte

Pensjonistlaget har hvert år et julemøte i desember for pensjonistmedlemmene i Utdanningsforbundet. Årets julemøte ble gjennomført onsdag denne uken, og var lagt til Hillevåg. Det ble først et besøk i Al Noor-moskeen, og deretter tradisjonell julemiddag med ribbe og pinnekjøtt på Patrioten.

08.12.2023

Kurs og møter

12.03.2024 kl. 19:00 - 22:00

VELKOMMEN TIL MUSIKKBINGO

Frist: 12.03.2024

Vi markerer Barnehagedagen 2024 med medlemsarrangement for ansatte i barnehager i Sola, Sandnes og Stavanger

15.03.2024 kl. 08:00 - 10:30

Lederforum 15. mars på Clarion Hotel Stavanger

Frist: 14.03.2024

Velkommen til lederforum 15. mars 2024 Vi inviterer alle ledermedlemmer i Utdanningsforbundet Stavanger til lederforum 15.mars 2024 kl.8-10.30 på Clarion Hotel Stavanger. Frokost fra kl.8.00. Programmet starter opp kl.8.30. Sentralstyremedlem og leder av sentralt lederråd Inger G. Haraldsen deltar. Tema for samlingen: - Utdanningsforbundets bidrag til barnehage- og skolelederes nøkkelrolle i samfunnsoppdraget. - Barnehage- og skolelederes stemme i Utdanningsforbundet. - Tariff i lederperspektiv – arbeidsvilkår og lønn for lederne – herunder ledelsesressurs i den enkelte barnehage og skole.

08.04.2024 kl. 18:00 - 19:30

Medlemsmøte med "Kapteinen" John Hammersmark

Frist: 08.03.2024

Vi inviterer alle våre medlemmer til en spennende og inspirerende kveld med John Hammersmark med foredraget «Det kan alltid bli verre». John er kjent som "Kapteinen" i Kompani Lauritzen, og har bakgrunn fra forsvarets spesialkommando, samt fra næringslivet. Han utfordrer oss til å reflektere over hva som skal til for at vi selv skal nå våre mål og for at vi skal ha det best mulig. Begrenset antall plasser - første mann til mølla gjelder. Vi byr på enkel servering.