Forskerfrø 2020

Nasjonal konferanse for ansatte i barnehagen

feb

Oslo

03.02.2020 10:00:00 04.02.2020 10:00:00 Europe/Oslo Forskerfrø 2020 Konferansen er fulltegnet. Ønsker du å stå på venteliste? Send en e-post til maraag@udf.no - det kan være folks om trekker seg - så ikke nøl med å ta kontakt. Naturfagsenteret og Utdanningsforbundet inviterer til nasjonal naturfagkonferanse for ansatte i barnehagen. Konferansen er gratis. Osterhaus' gate 4 A, 0183 OSLO

På Forskerfrø 2020 blir det en rekke spennede foredrag fra forskere og innlegg fra praksisfeltet - og det blir kule eksperimenter du kan gjøre i barnehagen. I tillegg blir det utdeling av Forskerfrøprisen.

Møt blant andre Anne Lynngård og Marianne Presthus Heggen fra Høgskulen på Vestandet, Liv Oddrun Voll fra Naturfagsenteret og musiker og stjernestøventusiast, Jon Larsen. Ja, og selvsagt kommer Petter Bøckman.

Konferansen er gratis. Det er fulltegnet - men absolutt mulig å sette seg på venteliste.
Send en e-post til maraag@udf.no

Kart og adresse

Lærernes hus