Musikklærerdagene 2020

Om arrangementet

Hvor og når?
torsdag 15. okt. kl. 09:00 - fredag 16. okt. kl. 00:00

790,- (Medlem av Musikk i Skolen)

990,- (Ikke-medlem av Musikk i Skolen)

200,- (Studenter)

500,- (Pensjonister)

Faglig ansvarlig

Musikk i Skolen/Torunn Brotnow
Telefon: 92290361

Musikklærerdagene - en kilde til inspirasjon, glede og faglig påfyll for alle lærere som underviser i musikk i grunnskolen. Årets musikkonferanse blir digital, og derved annerledes enn vi det hadde sett for oss. Det oppstår nye utfordringer men samtidig helt nye muligheter. Den faglige rammen er fortsatt Fagfornyelsen, og nå kan alle – uavhengig av tid og sted – få tilgang til hele konferansen digitalt.

Påmelding etter 9. oktober skal sendes direkte til Musikk i Skolen. Lenke

Den digitale konferansen vil foregå over Zoom, som kan lastes ned her

Lenke til møterom sendes ut til deltakerne på e-post dagen før.

Hele konferansen blir tatt opp, og vil være tilgjengelig for deltakerne fra mandag 19.oktober og ett år fremover.

Program finner du her

Priser:

Medlemmer i Musikk i Skolen (personlig/skole), kr 790,-
Deltakere uten medlemskap i Musikk i Skolen, kr 990,-
Studenter, kr 200,-
Pensjonister, kr 500,-

Merk bindende påmelding

Hvis du er medlem i Musikk i Skolen ber vi deg om å skrive medlemsnummer i feltet «eventuelle beskjeder» i påmeldingsskjemaet.

BLI MEDLEM!
Skolemedlemskap i Musikk i Skolen kr 980 pr år.
Dette gir skolens lærere medlemspris på Musikklærernes dag og alle andre kurs og konferanser som Musikk i Skolen arrangerer. Se alle medlemsfordeler

Personlig medlemskap kr 430/540 (avhengig av om skolen din er medlem)
Inkluderer blant annet gratis abonnement på Musikkpaletten (ressursbank med digitale utgivelser og metodiske tips til undervisningen) og gratis scenekort med store rabatter til forestillinger og konserter over hele landet.

Studentmedlemskap kr 430
Inkluderer blant annet gratis abonnement på Musikkpaletten (ressursbank med digitale utgivelser og metodiske tips til undervisningen) og gratis scenekort med store rabatter til forestillinger og konserter over hele landet for dem som underviser.

Se også våre MiS+ medlemskap som inkluderer Sangbanken