Adresse: Postboks 162, 7871 GRONG

HTV KS kommune - Styreverv

Se alle nyheter
"Klovn uten maske"

Medlemsmøte for alle lokallag i Indre og Midtre Namdal og Snåsa.

Utdanningsforbundet Grong og Utdanningsforbundet Overhalla samarbeider om et stort medlemsmøte. Pål Espen Kilstad kommer på vårt medlemsmøte. Kommer du? Mandag 20. november i Horisonten Bibliotek og Kultursenter ( Overhalla), kl. 19.00 Alle påmeldte deltakere, får servert mat i etterkant av foredraget.

27.09.2023

Ingeborg Senneset er influenser, foredragsholder og utdannet sykepleier. Hun har utgitt bestselgerne «Anorektisk» (Cappelen Damm 2017) og «Ordbok for overlevelse» (Egmont 2022).     						                            Senneset har vært åpen om et liv med anoreksi og tre år som psykiatrisk pasient, men er for mange best kjent fra debatter om temaer som vaksinemotstand, monarki, antisemittisme, menneskerettsbrudd, antibiotikaresistens, psykiatri og ytringsfrihet

Foredrag med Ingeborg Senneset

Utdanningsforbundet, FO og Fagforbundet i Grong inviterer til foredrag med Ingeborg Senneset. Hun holder sitt foredrag i Kuben, 24.oktober. Se vedlagte invitasjon.

20.09.2023

Kurs og møter