Om fylkeslaget

Utdanningsforbundet Rogaland har over 15 000 medlemmer og består av 23 lokallag. Fylkeslagets kontor er i Løkkeveien 10 i Stavanger. På kontoret har vi syv tillitsvalgte, en (1) organisasjonstillitsvalgt og fire ansatte. I tillegg har vi tre hovedtillitsvalgte fra fylkeskommunen. Fylkeskontoret har åpningstid fra 0800-15.00.

Visste du at...

... det er vi som organiserer de fleste lektorene i Norge?

Vi har nesten 7000 lektormedlemmer i Utdanningsforbundet, ca. 700 av dem i Rogaland.

Fylkesstyret
Du kommer raskest i kontakt med fylkesstyrets medlemmer når du sender henvendelsen på epost til [email protected] eller ringer 23 13 85 00. Sentralbordet har åpent mandag til fredag 08:00 - 1500.

Avbildet: Tor Christoffer Mygland
Tor Christoffer Mygland

Seniorrådgiver/ personalleder

Avbildet: Lise Kristiansen
Lise Kristiansen

Økonomikonsulent

Avbildet: Nina Horpestad
Nina Horpestad

Rådgiver

Avbildet: Rita Ødegård
Rita Ødegård

Rådgiver

Utdanningsforbundet i Rogaland har et aktivt pensjonistråd, som har jevnlige møter på fylkeskontoret.

Det er over 3000 pensjonistmedlemmer i Rogaland og vi er opptatt av at yrkesaktive medlemmer som går over i pensjonistenes rekker opprettholder sitt medlemsskap i Utdanningsforbundet. Som pensjonistmedlem opprettholder du samme gode vilkår og medlemstilbud som da du var yrkesaktiv, men til en mye lavere pris.

Vi er også involvert i arbeidet knyttet til fylkeslagets årlige pensjonisforberedende kurs.

Mer om rådet finner du her: Pensjonistrådet i Rogaland (utdanningsforbundet.no)