Pensjonist i Utdanningsforbundet Karmøy

Karmøy
Noen av deltakerne på en av turene for pensjonistene.

Pensjonistrådet i Utdanningsforbundet Karmøy består av Bjørn Braadland, Bjarte Lien og Svein H. Aamelfot

Publisert: 29.11.2018

En lærer og pedagog vil alltid være en lærer og pedagog, om man er på jobb, hjemme eller blitt pensjonist. Du slutter ikke å være lærer og pedagog selv om du slutter på din arbeidsplass.

Behold profesjonsfellesskapet, vær med og styrke Utdanningsforbundet, og om du vil, kan du engasjere deg som pensjonistmedlem i Utdanningsforbundet Karmøy.

Vi har et pensjonistråd bestående av Bjørn Braadland, Bjarte Lien og Svein H. Aamelfot. De arrangerer med jevne mellomrom treff for seniormedlemmene våre. De tilbyr blant annet:

• spaserturer
  • bading
  • høstens og vårens bøker
  • tilbud under SILK-arrangementet
  • juletreff

I tillegg får du tilbud om å delta på medlemsmøter og årsmøte som Utdanningsforbundet Karmøy arrangerer.

Neste arrangement som står på trappene er juletreff 12.12.18. For mer informasjon se vedlegg.

Ønsker du som pensjonistmedlem andre tilbud? Ta kontakt med en av dem i pensjonistrådet! De setter pris på engasjerte medlemmer.

Utdanningsforbundet Karmøy har rundt 200 pensjonistmedlemmer. Er du en våre medlemmer, men som ikke mottar informasjon om arrangementer? Eller kjenner du noen medlemmer som ikke får informasjon? Ta kontakt med lokallagsleder Asbjørn G. Sevland, 52 81 18 62, eller send en mail til udf@karmoyskolen.no