Adresse: Postboks 175, 1501 MOSS

Inger Grethe Stick Munoz

Nestleder

Se alle nyheter
Generell illustrasjon som erstatning for bilde

Invitasjon til medlemsmøte for pensjonistmedlemmer 25.oktober kl.18.00-21.00, Rygge ungdomskole

INVITASJON MEDLEMSMØTE FOR PENSJONISTER I UTDANNINGSFORBUNDET MOSS 25. oktober 2023 kl. 18.00-21.00 Rygge ungdomsskole Program: Bevertning og sosialt samvær. Gunnar Walter Richter Johansen gir oss et «Tilbakeblikk på livet på Moss Handelsskole og i Moss.» Han vil plassere Moss Handelsskole i et tidsbilde og tar med litt av bylivet. Underholdning med elever fra Kirkeparken videregående skole. En post med aktuelt fra Utdanningsforbundet. Påmelding til Utdanningsforbundet Moss senest 16/10 til: [email protected] eller mobil 41456959 Vel møtt! Hilsen fra pensjonistrådet UDF Moss Tor Egeberg, leder ------------------------------------------------------------------------------------------------- Gunnar Walter Richter Johansen er pensjonert lærer, forfatter, lokalhistoriker og politiker. Han er oppvokst i Ørehavna i Moss. Johansen har skrevet flere bøker om lokalhistorie og har vært fast bidragsyter til ukespalten «Skråblikk» i Moss Avis. Han har også vært medlem av Moss bystyre fra 2011 til 2015 som representant for Arbeiderpartiet.

28.09.2023

Fra paraden Foto: Brita Edfeldt

Lærer deltok i Pride-paraden

Et tjuetalls lærere deltok i årets parade under Moss Pride. Potensialet for flere er der selvfølgelig. I år var det rekord stor deltakelse i paraden totalt sett. Det var gledelig. Stemningen var det ingenting å utsette på