Adresse: c/o Indre Østfold kommune, Postboks 34, 1861 TRØGSTAD

Se alle nyheter
årsmøte

Årsmøte i Utdanningsforbundet Indre Østfold 2023

Det avholdes årsmøte i lokallaget torsdag 23. mars kl 18.00, i kommunestyresalen Indre Østfold Rådhus. Det blir behandling av årsmelding, retningslinjer for kommende periode, innkomne årsmøte saker, nominasjoner til nytt fylkesårsmøte, valg av årsmøtedelegater og valg av nytt lokallagstyre samt hovedtillitsvalgte. Før årsmøtet, fra kl 17.30, inviteres årsmøtedeltakerne til pizza og mineralvann.

10.03.2023

vervekampanje

Vervekampanje våren 2023

Lokallaget vårt vokser, men vi har plass til enda flere! I perioden 25. januar- 31. mars 2023 arrangerer vi en vervekampanje med mange flotte premier! Hovedpremien er to gavekort på tre retters middag for to, på LaMoss i Mysen. LaMoss er kjent for sin nydelige mat, servert i vakre omgivelser. Vi trekker ett gavekort blant de som blir våre nye medlemmer, og ett blant de som er ververe. I tillegg trekker vi mange fine logoprodukter! Benytt anledningen til å verve en kollega eller bekjent ( som har lærerutdanning), og gi de muligheten til å ta del av Norges største fagforening for utdanningssektoren! I Indre Østfold har vi et sterkt profesjons- og fagforeningsfelleskap, mange engasjerte medlemmer og et aktivt lokallagstyre som jobber til det beste for våre medlemmer.

24.01.2023