AVLYST! Velkommen til felles Unio-frokost før Pride-paraden 25. juni

P.g.a. de fryktelige hendelsene i sentrum natt til i dag, så følger vi politiets oppfordringer og avlyser frokosten.

Frokosten arrangeres i Utdanningsforbundets lokaler i Hausmannsgate 17. Det blir enkel og hyggelig servering av brødmat, juice, saft, kaffe og te. Det blir også noe godt til kaffen. Det blir quiz, allsang og ikke minst gode muligheter til å treffe nye og gamle bekjentskap og ha det moro sammen.

Ta med deg kjæresten, ungene eller en venn og bli med!

Meld deg på ved å sende en e-post til [email protected] senest søndag 19. juni. Påmeldingen må inneholde: Fullt navn, hvilket forbund du tilhører, om du eventuelt har med deg andre gjester (oppgi antall og om de er voksne eller barn) og om det er spesielle mathensyn eller annet vi må vite om.

Påmeldingen er gyldig først når du har fått en e-post med bekreftelse.

Dersom du er påmeldt, men ikke har anledning til å komme likevel, ber vi deg gi beskjed så fort som mulig, slik at vi eventuelt kan gi plassen din til noen andre.

• Hvor: Hausmannsgate 17, 0182 Oslo
  • Når: Lørdag 25. juni klokka 10
  • Hvem: Medlemmer i Unio-forbund med familie og venner
  • Påmeldingsfrist: 19. juni

Vi håper du blir med på frokost og parade!

LENKE: