Medlemsmøte og delegatvalgsmøte for STYRERE

Mandag 30. januar avholder Utdanningsforbundet Oslo kombinert medlemsmøte og delegatvalgsmøte for styrere i barnehage. Alle medlemmer som jobber som styrer/daglig leder/enhetsleder eller tilsvarende er velkomne.

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
mandag 30. jan. kl. 16:30 - 18:30

Utdanningsforbundet Oslo sine kurslokaler

Brynsengveien 2, 0667 OSLO

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

27.01.2023

Praktisk ansvarlig

Mona Skjønberg
E-post: [email protected]
Telefon: +4798809655

Faglig ansvarlig

Aasne Mygland
E-post: [email protected]
Telefon: 41227996

Tema for medlemsmøtet er fremtidens styrerolle, og lederkontakt og 1. nestleder i Utdanningsforbundet Oslo, Stine Sund, vil lede oss gjennom denne økta.

Møtet er også et delegatvalgsmøte for årsmøtet i Utdanningsforbundet Oslo. For å sikre representasjon fra styrerne på vårt årsmøte 8. – 10. mai velger vi denne kvelden opp til tre delegater blant styrerne og opp til tre personlige varaer. Dersom du ikke har anledning til å delta på møtet kan du likevel stille til valg. Send i så fall en e-post til [email protected]. Husk å skrive hvor du jobber, hvilken stilling du har, og gjerne noen linjer om hvorfor du bør bli valgt som delegat/varadelegat.

I februar og mars vil alle bydelslag avholde sine egne bydelsårsmøter, og det vil også der være mulig å stille til valg som delegat til fylkesårsmøtet.

Du er velkommen fra 16.30 til servering av pizza, og 17.00 starter vi selve møtet. Vi er ferdige senest 18.30. Møtet finner sted i våre kurslokaler i Brynsengveien 2 – inngang fra snuplassen.

For å beregne nok mat er det viktig at du melder deg på. Påmelding gjøres senest 27. januar.