Medlemsmøte og delegatvalgsmøte for medlemsgruppe faglig og administrativt støttesystem, FAS

Torsdag 2. februar avholder Utdanningsforbundet Oslo kombinert medlemsmøte og delegatvalgsmøte for medlemsgruppe faglig og administrativt støttesystem, FAS. Vi ønsker alle medlemmer fra medlemsgruppa velkommen.

Dette kurset er gjennomført

Om kurset

Hvor og når?
torsdag 02. feb. kl. 17:00 - 19:00

Utdanningsforbundet Oslo sine kurslokaler

Brynsengveien 2, 0667 OSLO

Vis i Google Maps
Påmeldingsfrist

01.02.2023

Praktisk ansvarlig

Mona Skjønberg
E-post: [email protected]
Telefon: +4798809655

Faglig ansvarlig

Ida Hauknes
E-post: [email protected]
Telefon: +4741302621

På medlemsmøtet tar vi for oss litt nær og spennende fagforeningshistorie ved å se på noen av de kampene Utdanningsforbundets forløpere i Oslo har stått i. Hva har fått oss til å sette ned foten, heve fanen og stå skulder ved skulder? Det er mye vi i dag vi tar for gitt i arbeidshverdagen, som er resultat av at noen før oss har tatt kampen. Og kanskje litt overraskende er det mange av kampene vi tar i dag som var aktuelle også for besteforeldrene våre. Vi er ikke i mål, det er helt sikkert. Hvilke kamper står vi i i dag, og hva vil du opp på barrikadene for?

Møtet er også et delegatvalgsmøte for årsmøtet til Utdanningsforbundet Oslo. For å sikre representasjon fra medlemsgruppe faglig og administrativt støttesystem på vårt årsmøte 8. – 10. mai velger vi denne kvelden inntil åtte delegater fra medlemsgruppa og inntil åtte personlige varaer. Dersom du ikke har anledning til å delta på møtet, kan du likevel stille til valg. Da sender du en e-post til [email protected]. Husk å skrive hvor du jobber, hvilken stilling du har, og gjerne noen linjer om hvorfor du har lyst til å, og bør bli, valgt som delegat/varadelegat.

Du er velkommen fra 17.00 til servering av pizza, og 17.15 starter vi selve møtet. Vi er ferdige senest 19.00. Møtet finner sted i våre kurslokaler i Brynsengveien 2 – inngang fra snuplassen og opp i andre etasje.

For å beregne nok mat er det viktig at du melder deg på. Påmelding gjøres senest 01. februar.