Medbestemmelse, profesjon og klubbarbeid

Det var noen av temaene på del fire av Utdanningsforbundets opplæring av nye tillitsvalgte der også den såkalte "TV-knappen" ble utdelt.

72 arbeidsplasstillitsvalgte var 11. mai på TV4, som er det siste kurset i grunnskoleringen av nye tillitsvalgte til Utdanningsforbundet.

Kurset ble holdt på Dyreparken hotell, og blant temaene var medbestemmelse, profesjon og klubbarbeid.

53 av deltagerne har nå gjennomført alle modulene i grunnskoleringen og fikk utdelt den såkalte "TV-knappen". av fylkesleder Ottar Stordal. "TV-knappen" er et synlig bevis på at alle opplæringsmodulene for nye tillitsvalgte i Utdanningsforbundet er gjennomført .

Vi ønsker alle lykke til videre i det viktige vervet de har påtatt seg i Utdanningsforbundet!