VALG 2019 - Debattmøte 27. august med ordførerkandidatene

Arendal
Debattmøte 27. august

Får barnehage og skole den oppmerksomheten og prioriteringen som de fortjener i Arendal kommune? Utdanningsforbundet inviterer til åpent debattmøte med ordførerkandidatene i Arendal! Møt opp tirsdag 27. august på Tyholmen hotell for å vite mer om hva de politiske partiene vil fokusere på i neste bystyreperiode.

Publisert: 21.08.2019

Hvordan ønsker du at barnehage og skole skal prioriteres de neste fire årene? Kom og hør hva de ulike partiene står for.

Vi har invitert alle partiene til å stille i paneldebatt om skole- og barnehagepolitikk i Arendal, og vi har fått positivt svar fra de aller fleste ordførerkandidatene. Møt opp og få høre hva partiene vil prioritere når det gjelder våre barn og unge. Det vil bli åpnet opp for spørsmål fra salen.
Møtet er åpent for alle interesserte!
Møteleder: Ole Dag Kvamme
Alle er hjertelig velkomne! Vi ønsker å mobilisere velgerne for skole og barnehage i årets valgkamp.

På slutten av møtet åpner vi for spørsmål fra salen.
Programmet blir som følger:
18.00 - 18.10: Åpning
18.10 - 19.20: Spørsmålsrunde på spørsmål partiene har fått i forkant
19.30 - 19.55: Spørsmål fra salen
19.55 - 20.00: Avslutning

Sted:  Tyholmen hotell
Dato:  Tirsdag 27 august 2019
Tid:   18.00 - 20.00
For mer informasjon:
post@ufar.no / 950 56 339
Enkel bevertning
Arr: Utdanningsforbundet Arendal