Se intervjuene fra SETT-dagene

Pedagogisk utviklingsleder ved Sandvika videregående skole Ann S. Michaelsen (til høyre) med elever (fra venstre: Sara Ulla Nyquist, Mohammed Awil og Martha Raaun)

Hvordan jobbe med Fake news i klasserommet? Og hva er det egentlig å være en heldigital skole? Hva er god praksis i barnehagen når vi snakker om digitale verktøy? Utdanningsforbundet hadde besøk av mange spennende gjester på sin stand under SETT-dagene 2017. Her kan du se alle intervjuene om igjen.

Publisert 29.11.2017

SETT-dagene skal være en arena for å løfte fram det fremste som skjer i barnehage og skole innen både digitale og andre verktøy for læring og utvikling, med foredrag, workshops og utstillere. Utdanningsforbundet er samarbeidspartner med SETT-dagene og sendte live fra vår stand på messeområdet hvor vi fikk besøk fra mange spennende gjester som delte sine tanker om nåtidends og fremtidens barnehage og skole.

Leder i Utdanningsforbundet Steffen Handal om lærernes valg av læremidler

Lærer Ingvild Vikingsen Skogestad fra heldigitale Knappskog skole: "Vi snudde om på pedagogikken for å oppnå mer mestring, motivasjon og læring."

Lærer og skoleleder Camilla Hagevold om å ta ungdomskulturen på alvor

Barnehagelærer og prosjektleder Cathrine Fragell Darre snakker om hva en utviklende og sunn IKT-praksis i en barnehage er.

Se elever og lærer fra Sandvika videregående skole fortelle hvordan de jobbet på skolen og internasjonalt med fake news på timeplanen, og hør elevenes refleksjoner rundt hva god undervisning i 2017 bør bestå av.