Nordisk Pensjonisttreff 2019

Bilde av hotel Hafnia
Nordisk Pensjonisttreff 2019 blir arrangert i Tórshavn på hotell Hafnia. Foto: Hotellets hjemmeside

Nordisk Pensjonisttreff 2019 blir arrangert på hotell Hafnia som ligger i Tórshavn, Færøyene 5. juni – 9. juni 2019.

Nordisk pensjonisttreff, møtested for pensjonerte medlemmer av de nordiske lærerorganisasjonene,

arrangeres på Færøyene i Tórshavn på hotell Hafnia, som ligger midt i sentrum 5. juni – 9. juni 2019.

Føroya Lærarafelag, Færøyene inviterer til Nordisk pensjonisttreff 2019, med ankomst Hotell Hafnia, Tórshavn onsdag 5. juni og avreise søndag 9. juni.

I programmet inngår utflukter blant annet til Tórshavns gamle bydel, Klaksvik der vi besøker Christianskirken med altertavlen af den danske kunstner Joakim Skovgaard. Båttur og buss til Kalsøy og Mikladalur der vi besøker kirken samt den kjente statuen av selkvinnen som er laget av den færøyske kunstenr Hans Pauli Olsen. I tillegg besøk på Nordens Hus og kustmuseet i Tórshavn.

Kostnad for opphold i dobbeltrom utgjør DKK 5.500 per person og i enkeltrom DKK 6.000 per person. Prisen dekker indkvartering, frokost lunsj og middag, utflukter og omvisninger.

Prisen dekker ikke reiseutgifter til og fra hotellet. Det går busser og taxi fra Vagar flyplass i forbindelse med flyankomst.

Søknad om deltakelse:

1. Deltakere fra Norge må være pensjonistmedlem av Utdanningsforbundet, og prioriteres slik:
    1. Medlemmer i sentralt pensjonistråd.
    2. Leder av fylkespensjonistråd.
    3. Pensjonisttillitsvalgte i lokallag og fylkeslag.
    4. Andre pensjonistmedlemmer.
  2. Hvis det settes opp venteliste, blir denne satt opp etter overstående prioritet. Hvis noen trekker små førstemann på lista få første ledige plass.

I søknaden må du oppgi: Navn, adresse, alder, mobiltelefon, tillitsverv og om du ønsker dobbeltrom eller enkeltrom. I tillegg opplysninger om eventuelle allergier.

Den forutsettes at den enkelte deltaker kan ferdes rundt ved egen hjelp.

Skriftlig søknad må du sende innen 1. mars 2019 til Utdanningsforbundet, e-post til:

per.satre@utdanningsforbundet.no