Problemer med innlogging?

Noen medlemmer opplever dessverre problemer med innlogging på appen fra tid til annen. Her finner du noen tips til hvordan dette kan løses.

Publisert 25.04.2019

Har du problemer med å få logget deg inn på appen vår? Da anbefaler vi at du prøver følgende metode:

1. Logg inn på Min side på udf.no med BankID eller BankID på mobil

2. Endre passord til ønsket passord

3. Vent en stund, helst til neste dag, og forsøk å logge på appen igjen.

4. Dersom du fortsatt ikke kommer inn, ta kontakt med oss på mail, support@udf.no.

Har du behov for reisekort i løpet av kort tid kan du sende SMS med kodeord «UDF Reisekort» til 2080, så får du tilsendt reisekort på SMS innen utgangen av neste virkedag.

Vi beklager ulempene dette medfører for enkelte medlemmer, og minner om at du også finner reisebevis ved å logge deg inn på Min side.