BikeMember sykkelregister

Vi lanserer et nytt og spennende medlemstilbud. Som medlem i Utdanningsforbundet får du halv pris på abonnement i sykkelregisteret BikeMember.

Registrerer du sykkelen din i et sykkelregister vil det være mindre sannsynlig at sykkelen din blir stjålet, du vil enklere kunne finne den igjen og du unngår egenandelen på kr 2 000 dersom sykkelen er forsikret via vår innboforsikring.

Hvordan få rabatten

Singelabonnementet koster kr 74,50 per år (ordinær pris er kr 149) og familieabonnementet koster kr 149,50 per år (ordinær pris er kr 299). Rabatten får du ved å følge lenken "Registrer din sykkel" til høyre på siden og legge inn rabattkoden "udf19" i trinn 2 i kjøpsprosessen.

BikeMember er et FG-godkjent sykkelregister med fleksible abonnement der du enten kan registre kun en sykkel, eller så mange sykler du vil for hele familien. Både nye, brukte, barne- og voksensykler kan registreres, og selvsagt elsykkel. Du kan raskt og enkelt annullere eller opp- og nedgradere ditt abonnement.

Les mer om hvordan sykkelregisteret fungerer på BikeMember sine nettsider.