BikeMember sykkelregister

Som medlem i Utdanningsforbundet får du halv pris på abonnement i sykkelregisteret BikeMember.

Registrerer du sykkelen din i et sykkelregister vil det være mindre sannsynlig at sykkelen din blir stjålet, du vil enklere kunne finne den igjen og du unngår egenandelen på kr 2 000,- dersom sykkelen er forsikret via vår innboforsikring.

Hvordan få rabatten

Singelabonnementet koster kr 74,50 per år (ordinær pris er kr 149,-) og familieabonnementet koster kr 149,50 per år (ordinær pris er kr 299,-). Rabatten får du ved å følge lenken "Registrer din sykkel" til høyre på siden og legge inn rabattkoden "udf20" i trinn 2 i kjøpsprosessen.

BikeMember er et FG-godkjent sykkelregister med fleksible abonnement der du enten kan registre kun en sykkel, eller så mange sykler du vil for hele familien. Både nye, brukte, barne- og voksensykler kan registreres, og selvsagt el-sparkesykkel. El-sparkesykkelen må kunne låses med en FG godkjent lås og ha et unikt rammenummer. Du kan raskt og enkelt annullere eller opp- og nedgradere ditt abonnement.

Les mer om hvordan sykkelregisteret fungerer på BikeMember sine nettsider.

blobid0.png