Medlemsmøte private barnehager SØR

Elisabeth Eikeland
E-post: [email protected]
Telefon: 94202931

Onsdag 22.februarkl. 18.0020.00 inviterer vi alle våre medlemmer som jobber i privat barnehage i Rogaland til medlemsmøte.

Sted:Clarion Hotel, Stavanger

• Nytt og nyttig fra organisasjonen og erfaringer fra barnehagestreiken       v/ sentralstyremedlem Ann Mari Milo Lorentzen

• Leken kommer først v/Birgitte Fjørtoft

Meld deg på og vær med på en kveld der vi starter med nytt og nyttig fra organisasjonen. Sentralstyremedlem og ansvar for kontaktpersoner barnehage, Ann Mari Milo Lorentzen, kommer og gir oss aktuelle nyheter og innblikk i hva som jobbes med for våre medlemmer i private barnehager.

Vi avrunder kvelden med et foredrag som vil gi oss motivasjon og faglig påfyll. Birgitte Fjørtoft har blitt kjent for sitt brennende engasjement for leken, og viktigheten av at vi som profesjon ivaretar den viktige leken i barnehagen. Leken er noe av det viktigste for barna i barnehagen, og for noen barn kan leken være helt avgjørende for trygghet, trivsel og utvikling. Hvorfor er lek noe av det mest sentrale i barnehagelærerens arbeid med barn? Tør vi være den profesjonelle stemmen som setter leken først?