Forskerfrø 2023

Marianne Aagedal
E-post: [email protected]
Telefon: 92428980

Naturfagsenteret og Utdanningsforbundet inviterer til nasjonal naturfagkonferanse for ansatte i barnehagen mandag 6. februar – og i år møtes vi i Lærernes hus. Konferansen er gratis og åpen for alle. Begrenset antall plasser – meld deg på i dag!

Naturfagsenteret og Utdanningsforbundet inviterer til nasjonal naturfagkonferanse for ansatte i barnehagen mandag 6. februar – og i år samles vi i Lærernes hus.

På Forskerfrø 2023 blir det en rekke spennede foredrag fra forskere og innlegg fra praksisfeltet – og det blir kule eksperimenter du kan gjøre i barnehagen. I tillegg blir det utdeling av Forskerfrøprisen.

Møt blant andre forfatter June Sommer Trask, marinbiolog Pia Ve Dahlen, førstelektor Anne Lynngård fra Høgskulen på Vestlandet, førsteamanuensis Unni Vik fra OsloMet, professor Veslemøy Rydland fra Universitetet i Oslo og førsteamanuensis Anne-Line Bjerknes fra Universitetet i Sørøst-Norge. Ja, og selvsagt kommer Petter Bøckman.

Vi gleder oss til å se dere i Lærernes hus! Konferansen er gratis og det er begrenset antall plasser.

Velkommen, velkommen!