Skolelederkonferansen 2020

Lillestrøm, Viken

Frist: 16.09.2020

Påmelding
26.10.2020 10:00:00 27.10.2020 10:00:00 Europe/Oslo Skolelederkonferansen 2020 Programmet for konferansen er under utvikling og vil ta for seg de mest aktuelle og praksisnære utfordringene som skoleledere møter. Nesgata 1, 2004 LILLESTRØM

Koronapandemien har satt oss alle i en usikker situasjon, og hele landet er i en unntakstilstand. Ingen kan pr i dag si hvordan det vil være i oktober. I Utdanningsforbundet planlegges derfor arrangementer som dette, med forbehold. Vi håper, som alle andre, at skolene og resten av samfunnet har kunnet vende tilbake til hverdagene igjen på det tidspunktet.

Programmet for konferansen er under utvikling og vil ta for seg de mest aktuelle og praksisnære utfordringene som skoleledere møter. De utfordringene, som skoleledere over hele landet nå står i, er krevende på en helt annen måte enn vi noensinne har opplevd tidligere. Skoleledere har, på kort tid måttet omstille seg og leder nå skolen sin fra en skjerm. De har over natta måttet sette seg inn i nye digitale verktøy og kommunikasjonsformer. Hva lærer vi av dette, på godt og vondt? Vil det endre måten skoler ledes på, og blir det et «før- og – etter»? Det blir et viktig tema for programmet.

I tillegg til de nye store utfordringene, vil konferansen ta for seg temaer som implementering av fagfornyelsen, jus og digitalisering i skole og samfunn. Følg med på våre nettsider for oppdatering av programmet.

Overnatting på Thon hotel Arena: kr. 1.555,- pr natt i enkeltrom.

Kart og adresse

Thon Hotel Arena