Fagbevegelse funker

Som arbeidsplasstillitsvalgt er du en viktig brikke

okt

Frist: 22.10.2018

29.10.2018 10:30:00 29.10.2018 10:30:00 Europe/Oslo Fagbevegelse funker Osterhaus' gate 4 A, 0183 OSLO

Målgruppe: Arbeidsplasstillitsvalgte i Utdanningsforbundet
NB! Begrenset antall plasser. Første mann til mølla!

Det inviteres med dette til åpent kurs for arbeidsplasstillitsvalgte i Utdanningsforbundet hvor vi ønsker å inspirere, bevisstgjøre og engasjere rundt tillitsvalgtrollen.

Vi har invitert seniorrådgiver i LO, Wegard Harsvik til å holde et innlegg om at «fagbevegelse nytter» og Anne Jorunn Ravndal, daglig leder i IKOR - Institutt for Kommunikasjon og Retorikk, til å bevisstgjøre oss på verdien av god kommunikasjon. Sentralstyremedlem i Utdanningsforbundet, Siri Skjæveland Lode vil snakke om fagbevegelsen i et historisk perspektiv. Det blir gruppediskusjon og erfaringsutveksling når verveansvarlig i Utdanningsforbundet Rune Mandt innleder om nye ideer og verktøy for å øke engasjementet i klubben.

Kurset er gratis og Utdanningsforbundet dekker reise. Du legger selv ut for reisen og kan få refusjon for rimeligste reise i etterkant. Har du spørsmål, ta kontakt med Hege Ruud, hegruu@udf.no.

Overnatting må du bestille og dekke selv.

Forelesere

Wegard Harsvik