FULLTEGNET! Forskerfrø 2019

Nasjonal konferanse for ansatte i barnehagen

feb

Oslo

04.02.2019 10:30:00 05.02.2019 10:30:00 Europe/Oslo FULLTEGNET! Forskerfrø 2019 Konferansen er fulltegnet. Ønsker du å stå på venteliste? Send en e-post til maraag@udf.no Osterhaus' gate 4 A, 0183 OSLO

KONFERANSEN ER FULLTEGNET!

Naturfagsenteret og Utdanningsforbundet inviterer til nasjonal naturfagkonferanse for ansatte i barnehagen.

På årets konferanse blir det en rekke spennede foredrag, bl.a. med Dag O. Hessen, Sofie Areljung, Anne Sverdrup Thygeson, Jan Ingar Båtvik, Anne Nakken, Tove Aagnes Utsi, Kari Wallem Bøe og Petter Bøckman. Anders Isnes, tidligere leder av Naturfagsenteret viser morsomme og kule eksperimenter du kan gjøre i barnehagen. I tillegg blir det utdeling av Forskerfrøprisen.

Konferansen er gratis. Det er begrenset antall plasser. Alle henvendelser blir behandlet i den rekkefølge de kommer inn.

NB! Mailen du mottar når du sender inn påmelding -"Kvittering kurs" - betyr ikke automatisk at du har fått plass.

Kart og adresse

Lærernes Hus