Forskerfrø 2018

Nasjonal konferanse for ansatte i barnehagen

feb

Oslo

05.02.2018 11:00:00 06.02.2018 15:30:00 Europe/Oslo Forskerfrø 2018 FULLTEGNET!! Hvordan kan barnas naturlige interesse og vitebegjærlighet utvikles i barnehagens lek og læring? Naturfagsenteret og Utdanningsforbundet inviterer til nasjonal naturfagkonferanse for ansatte i barnehagen. Begrenset antall plasser. Osterhaus' gate 4 A, 0183 OSLO

Konferansen er fulltegnet. Du kan sette deg på venteliste ved å ta kontakt på e-post maraag@udf.no

På årets konferanse blir det en rekke spennede foredrag, bl.a. med Eirik Newth, Anne Hjønnevåg Nakken, Ella M.C. Idsøe, Trine Anthonsen, Klaus Høiland, Geir Wing Gabrielsen, Frida Vennerød-Diesen og Petter Bøckman.

Det blir inspirerende innlegg fra praksisfeltet – og Anders Isnes, tidligere leder av Naturfagsenteret viser morsomme og kule eksperimenter du kan gjøre i barnehagen. I tillegg blir det utdeling av Forskerfrøprisen Dette vil du ikke gå glipp av!

Konferansen er gratis. Det er begrenset antall plasser. Alle henvendelser blir behandlet i den rekkefølge de kommer inn.

Dersom du skal melde på en gruppe - send e-post til maraag@udf.no

Kart og adresse

Lærernes Hus